شهردار مراغه گفت : نخستین دوره مسابقات بین المللی کانوپولوی صوفی چای با حضور تیم های خارجی، شهریور سال جاری در این شهرستان برگزار می شود. مراغه – پایگاه خبری رصد نادر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های گروهی شهرستان گفت : مدیریت شهری مراغه این مسابقات بین اللمی را با همکاری […]

SONY DSC

شهردار مراغه گفت : نخستین دوره مسابقات بین المللی کانوپولوی صوفی چای با حضور تیم های خارجی، شهریور سال جاری در این شهرستان برگزار می شود.

مراغه – پایگاه خبری رصد نادر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های گروهی شهرستان گفت : مدیریت شهری مراغه این مسابقات بین اللمی را با همکاری فدارسیون قایقرانی، اداره کل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی آذربایجان شرقی و اداره ورزش و جوانان و هیات قایقرانی این شهرستان برگزار می کند.

وی افزود: مجوز برگزاری این مسابقات برای نخستین بار در پیست قایقرانی کانوپولوی یادگاران این شهر اخذ شده و ۲۶ تا ۲۹ شهریور مصادف با ۱۷ تا ۲۰ سپتامبر در رودخانه صوفی چای برگزار می شود.

مهندس ابراهیمی اظهار کرد: تاکنون پنج تیم از جمله تیم ملی ایران، دو تیم از فرانسه، یک تیم از ایتالیا و یک تیم منتخب اروپا برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده و طبق اعلام فدارسیون قایقرانی جمهوری اسلامی، دعوت نامه شرکت در این مسابقات برای تیم های ملی کشورهای مختلف ارسال شده و تا مرداد نیز تعداد تیم ها افزایش می یابد.

شهردار مراغه از ثبت این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی کانوپولو خبر داد و گفت: مقرر شده مسابقات بین المللی کانوپولوی صوفی چای مراغه هر سال در شهریور در این شهرستان برگزار شود.

مهندس ابراهیمی، از برگزاری مسابقات قهرمانی کانوپولوی کشور برای سومین سال متوالی در این شهرستان خبر داد و افزود: این مسابقات ۱۸ تا ۲۰ شهریور سال جاری در این محل برگزار می شود.

وی یادآوری کرد: مراغه در سال جاری میزبان بیستمین دوره مسابقات کانوپولو بزرگسالان در بخش مردان و دهمین دوره این مسابقات در بخش نوجوانان زیر ۲۱ سال کشور است.

انتهای پیام /