وضعیت نامناسب زیرگذر مسیر روستای کهجوق در شرایط جوی برفی و یخ بندان عبور و مرور را برای اهای این روستاها با مشکل مواجه کرده است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ زیرگذر و مسیر دسترسی به روستاهای کهجوق که راه روستایی حدود 7 روستای بخش سراجوی مراغه را شامل می شود از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و به خصوص در شرایط فعلی بارش برف و یخبندان بسیاری از اهالی این روستاها را با مشکل مواجه شده اند .

به گفته اهالی روستاهای این مسیر به خاطر عدم وجود زیرگذر مناسب در ابتدای مسیر دسترسی حتی محصول سیب این روستاها نیز به دلیل دشواری عبور مرور برای خودرو های سنگین روی دست کشاورزان می ماند و در نهایت محصولات خود را با بهای کمتر از سایر روستاهای شهرستان به فروش می رسانند .

این در حالی است که نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی چند ماه پیش وعده احداث زیرگذر مناسب تا پایان فصل کاری برای این روستاها را داده بودند ، ولی متاسفانه علی رغم سپری شدن فصل کاری همچنان این وعده تحقق نیافته است و اهالی این روستاها حتی برای عبور و مرور خودروهای سبک و سواری نیز با مشکل مواجه شده اند .

عمده ترین مشکل احداث زیرگذر این مسیر و روستای تازه کند موافقت راه آهن است که امیدواریم با پیگیری های مسئولین شهرستان و نماینده مجلس در اسرع وقت مشکل اهالی روستاهای این مسیر برطرف شود .

رصدمراغا پیگیری های خود را در این زمینه ادامه خواهد داد .