سرپرست اداره بهزیستی مراغه گفت: در سه ماه نخست سال جاری دو میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال مشارکت های نقدی و غیرنقدی توسط مراکز دولتی و غیردولتی در این شهرستان جمع آوری شده است. مراغه – پایگاه خبری رصد شهین صادقی روز یکشنبه اگفت :این میزان کمک ها شامل ۸۶۰ میلیون ریال کمک های نقدی، […]

۸۱۶۸۰۳۵۵-۷۰۰۲۹۴۴۷

سرپرست اداره بهزیستی مراغه گفت: در سه ماه نخست سال جاری دو میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال مشارکت های نقدی و غیرنقدی توسط مراکز دولتی و غیردولتی در این شهرستان جمع آوری شده است.

مراغه – پایگاه خبری رصد شهین صادقی روز یکشنبه اگفت :این میزان کمک ها شامل ۸۶۰ میلیون ریال کمک های نقدی، غیرنقدی و خدماتی به توان جویان و یک میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به مراکزهیات امنایی زیر نظر این اداره است.

وی با اشاره به اینکه خدمات بهزیستی به توانجویان در بخش های مختلف از جمله امور اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت های مردمی ارایه می شود، اظهارکرد: در بخش امور اجتماعی ۱۱ هزار و ۱۱۰ نفر افراد تحت پوشش، مهدهای کودک، فرزندان توانجویان، دانش آموزان و دانشجویان از خدمات بهزیستی بهره مند شده اند.

سرپرست اداره بهزیستی مراغه ادامه داد: در بخش توانبخشی نیز ۱۰هزار و ۱۴ نفر شامل توانجویان و سالمندان تحت پوشش، توانجویان ذهنی و جسمی، سرویس گیرندگان کلنیک های توانبخشی و دانش آموزان و دانشجویان از خدمات این اداره بهره مند هستند.

صادقی یادآوری کرد: در امور پیشگیری نیز ۸۵۸ نفر از خدمات مشاوره پزشکی ژنتیکی، روانشناختی، روانشناسی تلفنی، سرویس گیرندگان مراکز گذری معتادان و اشتغال یافتگان تحت پوشش از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.

هم اکنون حدود ۹ هزار و ۸۵۰ توانجو تحت پوشش اداره بهزیستی مراغه بوده و در پنج حوزه خدمات دریافت می کنند.

انتهای پیام /