«فرشید میرهاشمی» از داوران مراغه‌ای و درجه یک بین‌المللی کشورمان در سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی نظامیان جهان موسوم به «سیزم» قضاوت می‌کند. به گزارش ایرنا این رقابت‌ها از امروز، یکشنبه تا سوم آذرماه به میزبانی ایران و در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و میرهاشمی از جوان‌ترین داوران […]

داور مراغه‌ای در رقابت‌های کشتی نظامیان جهان قضاوت می‌کند

 «فرشید میرهاشمی» از داوران مراغه‌ای و درجه یک بین‌المللی کشورمان در سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی نظامیان جهان موسوم به «سیزم» قضاوت می‌کند.

به گزارش ایرنا این رقابت‌ها از امروز، یکشنبه تا سوم آذرماه به میزبانی ایران و در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و میرهاشمی از جوان‌ترین داوران حاضر در این مسابقه‌ها به شمار می‌رود.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، ۲۴ داور درجه یک بین‌المللی از کشورمان در این رقابت‌ها قضاوت خواهند کرد و علاوه بر آنان اسامی ۹ داور درجه دو و درجه سه بین‌المللی نیز در لیست داوران این رقابت‌ها حضور دارد.

به گزارش ایرنا «میرهاشمی» طی سال ۱۳۹۱ داوری درجه یک بین‌المللی کشتی را دریافت کرد و از آن زمان تاکنون به طور مرتب در رویدادهای بین‌المللی و حداقل ۵۰ مسابقه داخلی سوت زده است.

وی که داوری در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ بلغارستان را در کارنامه‌اش دارد، طی اسفند ۱۳۹۹ نیز همراه با تیم ملی به ایتالیا رفت و با داوری در جام «پلیکونه» تجربه‌ای دیگر کسب کرد.

وی متولد ۱۳۶۳ در مراغه و فرزند «میربابا میرهاشمی» است و پدرش نیز از داوران درجه یک بین‌المللی کشورمان بود؛ این شهرستان تاکنون علاوه بر میرهاشمی‌ها، یک داور درجه یک بین‌المللی دیگر با نام «بهروز نجفقلی دوست» را به جامعه کشتی کشورمان تقدیم کرده است.