به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ تقی کرمی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی نیز در نشست صمیمی با دهیاران مراغه گفت: یک‌هزار و ۱۱۱ میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی روستاهای استان در هشت سال گذشته پرداخت شده است. کرمی تصریح کرد: این اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای استان توسط دهیاری‌ها هزینه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ تقی کرمی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی نیز در نشست صمیمی با دهیاران مراغه گفت: یک‌هزار و ۱۱۱ میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی روستاهای استان در هشت سال گذشته پرداخت شده است.

کرمی تصریح کرد: این اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای استان توسط دهیاری‌ها هزینه شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: در سال‌های گذشته هیچ نهادی همانند دهیاری‌ها به عمران و آبادانی روستاها کمک نکرده‌اند.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه نیز در این جلسه، بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه روستاها رشد چشمگیری داشته است.

امام جمعه مراغه متذکر شد: شوراهای اسلامی روستاها با تفکر مشورتی برای عمران و آبادانی روستاهای راه‌اندازی شده و تلاش منتخبان مردم باید توسعه و عمران بیش از پیش روستاها باشد.
انتهای پیام/