به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه‌چای و سراجو در دیدار با مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی خواستار رفع موانع پروازی، تملک اراضی حریم فرودگاه، تجهیز فرودگاه به ماشین سوخت رسانی فرودگاه سهند شد. علیزاده اضافه کرد: با رفع مشکلات زیرساختی و پروازی این فرودگاه خط پروازی مراغه – مشهد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه‌چای و سراجو در دیدار با مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی خواستار رفع موانع پروازی، تملک اراضی حریم فرودگاه، تجهیز فرودگاه به ماشین سوخت رسانی فرودگاه سهند شد.

علیزاده اضافه کرد: با رفع مشکلات زیرساختی و پروازی این فرودگاه خط پروازی مراغه – مشهد به صورت منظم و هفتگی راه اندازی می‌شود.

به گفته نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی از این پس متقاضیان برای سفر به مشهد می‌توانند از فرودگاه سهند استفاده کنند.

علیزاده گفت: با استقبال شهروندان شهر‌های منطقه در هفته ۲ پرواز در روز‌های شنبه و چهارشنبه هفته در مسیر تهران به فرودگاه سهند و بالعکس انجام می‌شود.

به گزارش رصدمراغا، فرودگاه سهند در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و تنها فرودگاه اقماری استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود که در جنوب استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/