به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان تیم ویژه عملیاتی متشکل از کار آگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند. سرهنگ فارسی در ادامه افزود: ماموران […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان تیم ویژه عملیاتی متشکل از کار آگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

سرهنگ فارسی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنّی و بررسی‌های همه جانبه یک سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و با شگرد‌های خاصّ پلیسی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ فارسی با اشاره به کشف مقادیری قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان با اعلام اینکه برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدّی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است خاطرنشان کرد: شهروندان نسبت به تجهیز وسایل نقلیه به قفل و امکانات ایمنی اقدام و از رها کردن دوچرخه در بوستان‌ها و جلوی سالن‌های ورزشی خودداری کنند.
انتهای پیام/