به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، حسین دهقانی رئیس شرگت گاز مراغه گفت : با این میزان اعتبارطرح گازرسانی به ۴۲ روستای شهرستان با بیش از ۳ هزار نفر جمعیت در حال اجراست . دهقانی افزود : با پیشرفت ۵۰ درصد گازرسانی به روستاهای در حال اجرا ۳۸ طرح نیمه اول سال به بهره برداری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، حسین دهقانی رئیس شرگت گاز مراغه گفت : با این میزان اعتبارطرح گازرسانی به ۴۲ روستای شهرستان با بیش از ۳ هزار نفر جمعیت در حال اجراست .

دهقانی افزود : با پیشرفت ۵۰ درصد گازرسانی به روستاهای در حال اجرا ۳۸ طرح نیمه اول سال به بهره برداری کامل می رسد .

وی اضافه کرد : با بهره برداری از طرح های گازرسانی روستایی تا پایان سال درصد روستاهای برخوردار از گاز لوله کشی شده در مراغه به ۹۹ و نیم درصد افزایش می یابد .

به گفته رئیس شرکت گاز مراغه ، با احداث و بهره برداری از ایستگاه تقلیل فشار گاز در مراغه ظرفیت گازرسانی در این شهرستان به ۲ برابر افزایش می یابد .

وی افزود : با بهره برداری از این ایستگاه شهرستان مراغه تا ۲۵ سال آینده مشکل افت فشار گاز نخواهد داشت .

دهقانی همچنین گفت : امسال با بهره برداری از خط پرفشار انتقال گاز به شهرک صنعتی مراغه مشکل کمبود و افت فشار در ناحیه صنعتی این شهرستان برطرف و واحدهای تولیدی مسیر نیز به شبکه گاز متصل می شوند .

وی اضافه کرد : با بهره برداری از طرح های گاز رسانی در مراغه درصد برخورداری از نعمت گاز دراین شهرستان به ۹۹ و نُه دهم می رسد .

انتهای پیام