معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: رویدادهای اخیر جهان اسلام، اهمیت شرکت مسلمانان در روز جهانی قدس را دوچندان کرده است. مراغه – پایگاه خبری رصد ظفر محمدی، روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان، افزود: جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و گروهک […]

۸۱۶۷۲۲۰۴-۷۰۰۱۶۰۱۵

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: رویدادهای اخیر جهان اسلام، اهمیت شرکت مسلمانان در روز جهانی قدس را دوچندان کرده است.

مراغه – پایگاه خبری رصد ظفر محمدی، روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان، افزود: جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه از جمله رویدادهای جهان اسلام است که حساسیت حضور مردم در روز جهانی قدس را بیشتر کرده است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس از یادگارهای مهم امام خمینی (ره) برای آزادمردان جهان است، اظهار کرد: نامگذاری آخرین روز ماه مبارک رمضان به این نام، حرکتی هوشمندانه از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در راستای حمایت از آزادگان و دفاع از حقوق مظلومان جهان بود.

فرماندار ویژه مراغه ادامه داد: با توجه به افزایش توطئه های استکبار جهانی علیه مسلمانان در سراسر جهان، امسال باید راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از سال های گذشته برگزار شود.

محمدی، با بیان اینکه روز قدس، جهانی بوده و اختصاص به قدس ندارد، اضافه کرد: در این روز سرنوشت ساز، امت مسلمان هم صدا با هم، از حقوق مستضعفان در مقابل مستکبران دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه، آزادی سرزمین اشغالی برای همه مسلمانان از جمله ایران اسلامی مساله مهم و اساسی است، گفت: در این روز باید وحدت مسلمانان بیشتر نشان داده شود تا توطئه استکبار برای اختلاف افکنی بین آنان خنثی شود.

انتهای پیام /