به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ کامبیز بازرگان معاون وزیر جهاد کشاورزی در جلسه تودیع و معارفه رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور در مراغه با بیان این مطلب افزود: در کشور ۲۰ مرکز تحقیقاتی فعالیت می کنند که فعالیت موسسه تحقیقات کشاورزی دیم در راس تمامی این موسسات تحقیقاتی است. به گفته رئیس سازمان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ کامبیز بازرگان معاون وزیر جهاد کشاورزی در جلسه تودیع و معارفه رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور در مراغه با بیان این مطلب افزود: در کشور ۲۰ مرکز تحقیقاتی فعالیت می کنند که فعالیت موسسه تحقیقات کشاورزی دیم در راس تمامی این موسسات تحقیقاتی است.

به گفته رئیس سازمان تحقیقات و ترویج و آموزش کشاورزی ؛ با افزایش تولید در کشاورزی دیم، درآمد کشاورزان افزایش خواهد یافت و شاهد کشاورزی پایدار در کشور خواهیم بود.

بازرگان از ایجاد ردیف مستقل بودجه برای موسسه تحقیقات کشاورزی کشور خبر داد و گفت: رشد این موسسه موجب توسعه کشاورزی در کشور خواهد شد..

سیدعلی موسوی فرماندار مراغه نیز در این جلسه گفت: مراغه قطب تولید محصولات کشاورزی و باغی در استان است و سالانه بیش از ۴۰۰ هزار تن میوه و نزدیک به ۱۰۰ هزار تن محصولات زراعی در این شهرستان تولید می شود.

موسوی افزود: مراغه در بیشتر بخش‌های کشاورزی رتبه نخست استان را دارد.

به گزارش رصدمراغا در این جلسه خشنود علیزاده به عنوان رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور معرفی و از خدمات صابر گلکاری تجلیل شد.
انتهای گزارش/