به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سلمان اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راسـتـای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از حسین فرهادی شاعر برجسته و فعال درزمینهٔ ایثار و جان‌فشانی شهدا، بیان حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس فعالیت می‌کند قدرانی کرد. اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: فعالیت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سلمان اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راسـتـای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از حسین فرهادی شاعر برجسته و فعال درزمینهٔ ایثار و جان‌فشانی شهدا، بیان حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس فعالیت می‌کند قدرانی کرد.

اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: فعالیت درزمینهٔ ترویج فرهنگ شهادت و بیان عظمت بزرگ مردانی که بـرای این خاک از جان خود گذشتند و موجب اقتدار این مرزوبوم شدند بسیار حائز اهمیت بوده، چراکه یکی از راه‌های تداوم راه شهدا فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با حوزه ایثار و شهادت است.

وی افزود: ادبیات هر ملتی تجلی اعتقادات دینی و فرهنگی و مذهبی آن ملت محسوب می‌شود و آثار ادبی شاعران و نویسندگان در حوزه دفاع مقدس بیان‌گر جلوه‌های بی‌نظیر رشادت و شجاعت جوانان این مرزوبوم است.

اسلامی بابیان اینکه ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم عنوان کرد: فلسفه شهید و شهادت و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ما باید برای حفظ دستاوردهای شهدا پیرو آنان بوده و در مسیر آن بزرگواران حرکت کنیم.
انتهای پیام/