به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا از فرهنگی و تبلیغات سپاه ناحیه مراغه؛ حجت الاسلام ابراهیم برزگر مسئولِ دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع فرماندهان بسیج دانشجویی و اساتید و روسای دانشگاه مراغه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: حضور پرشور و با شکوه مردم در پای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا از فرهنگی و تبلیغات سپاه ناحیه مراغه؛ حجت الاسلام ابراهیم برزگر مسئولِ دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع فرماندهان بسیج دانشجویی و اساتید و روسای دانشگاه مراغه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: حضور پرشور و با شکوه مردم در پای صندوق‌های رای باعث اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب یاس دشمنان و تقویت اقتدار نظام اسلامی می‌شود ، افزود: مردم با حضور در انتخابات می توانند باعث شکست توطئه های دشمنان، متجاوزان و کسانی که چشم طمع به انقلاب اسلامی دوخته اند، شوند و توطئه های آنها را خنثی می کنند.

حجت الاسلام یرزگر انتخابات را مشارکت دادن مردم در تعیین سرنوشت کشور خود دانست و گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است چرا که در این صورت اینده کشور توسط خود مردم تعیین می شود.

وی افزود: دشمن همواره تلاش می کند در ایران اسلامی یاس و نا امیدی را در شبکه های مجازی نشر دهد و به اختلاف و بی اعتمادی مردم دامن بزند و نظام مقدس حمهوری اسلامی را ناتوان و ناکارآمد نشان دهد.تا نگذارد مشارکتی شایسته و خوب شکل بگیرد.

وی حفظ اقتدار ملت و نظام را در گرو پیروی مردم از فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: هر حرف و کلمه ولایت برای نجات از مشکلات جامعه نسخه است این ولایت می گوید اگر می خواهید در آینده مشکلات حل شود باید دولت انقلابی و حزب الهی برسر کار آید ما باید برای تشکیل دولت جوان و انقلابی تلاش کنیم.

وی ادامه داد:اگر بخواهیم عاقبت به خیر باشیم و مشکلات جامعه را حودمان حل کنیم باید فردی ولایی و مذهبی سرکار بیاید اگر ولایت مدار ولایت پذیر نباشیم نسخه ولایت در ما و مشکلات ما اثر نخواهد کرد ولی اگر با تمام سلول های بدن مان ولایت را بشناسیم سخن ولایت برای فصل الخطاب بشود مگر این همه مشکل و بی بندباری در جامعه رایج می شود .

مسئولِ دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه برای شناخت حق از باطل و افراد واجد شرایط به پیام امامین انقلاب اشاره ای کرد و گفت: در هرجا که دشمن و رسانه های معاند تعریف و تمجید می کنند نقطه ضعف ماست ولی در هرجا که تخریب می گنند نقطه قوت و هدف ماست باید آگاه و با بصیر باشیم .

حجت الاسلام برزگر به عظمت و عزت امروز اسلام و مسلمانان اشاره ای کرد و گفت: عزت و عظمت امروز اسلام و مسلمانان حتی از زمان پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) به برکت خون شهدا و مردم ولایت مدار ایران اسلامی بیشتر است

وی امید مظلومان جهان را نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امید مظلومان جهان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امید نظام مقدس جمهوری اسلامی به شما بسیجیان ، دانشجویان و اساتید است و شما باید سفیر ولایت و شهدا و مردم باشید و تلاش کنید تا مردم در پای صندوق های رای حاضر باشند.

وی اضافه کرد: وظیفه من و شما دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات و انتخاب دولت جوان و انقلابی است چراکه هزاران شهید تقدیم این نظام و انقلاب کرده ایم تا رئیس جمهور و رئیس دولت ما یک نفر انقلابی و حزب الهی باشد تا مشکلات جامعه ما را حل کند.

در پایان جلسه برادر بسیجی رضا کمری به عنوان رابط دفتر دانشجویی و دانشگاه مراغه معرفی گردید.