فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: رویکرد این نهاد، فرهنگی و تخصصی کردن فعالیت پایگاه های بسیج برای مقابله با توطئه های دشمنان است. مراغه – پایگاه خبری رصد سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز یکشنبه در آیین تجلیل از خادمان نمایشگاه از کربلای سرخ شهادت تا کربلای سبز بصیرت این شهرستان افزود: فعالیت های فرهنگی […]

۸۱۶۷۱۶۰۷-۷۰۰۱۵۰۷۳

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: رویکرد این نهاد، فرهنگی و تخصصی کردن فعالیت پایگاه های بسیج برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

مراغه – پایگاه خبری رصد سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز یکشنبه در آیین تجلیل از خادمان نمایشگاه از کربلای سرخ شهادت تا کربلای سبز بصیرت این شهرستان افزود: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی پایگاه های بسیج، زمینه مناسبی برای مشارکت بیشتر در حل مسائل و مشکلات جامعه است.

وی اظهار کرد: بر این اساس، سعی می شود با تخصصی کردن فعالیت آن ها، زمینه و بستر مناسبی برای اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه ایجاد شود.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به تهدیدات نرم دشمنان، گفت: استکبار و غرب با بهره گیری از ابزارهای مختلف در عرصه های فرهنگی و اجتماعی بدنبال ضربه زدن به اعتقادات، باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

شالچی زاده، ادامه داد: اکنون نسل جوان جامعه باید با تاسی از فرهنگ جهاد و شهادت که ریشه در نهضت سرخ عاشورا دارد؛ در کنار فرهنگ و پرچم سبز مهدوی و ولایتمداری، در برابر این تهدیدها و توطئه ها بایستند.

وی گفت: ملت بزرگ ایران و نسل جوان جامعه با برخورداری از آگاهی کامل از وقایع منطقه، از جبهه مقاومت اسلامی حمایت خواهند کرد.

در این مراسم ۷۰ نفر از خادمان نمایشگاه از کربلای سرخ شهادت تا کربلای سبز بصیرت مراغه در پایگاه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل (ع) مراغه تجلیل شدند.