مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: هم اکنون ۱۶۰ نوعروس نیازمند این شهرستان در نوبت دریافت جهیزیه های اهدایی خیران هستند. مراغه پایگاه خبری رصدایوب هاشمیان، روز شنبه با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۲ سری جهیزیه برای نوعروسان مراغه ای جمع آوری می شود، افزود: تکمیل هر یک از این […]

۸۱۶۷۰۶۹۳-۷۰۰۱۳۷۲۶

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: هم اکنون ۱۶۰ نوعروس نیازمند این شهرستان در نوبت دریافت جهیزیه های اهدایی خیران هستند.

مراغه پایگاه خبری رصدایوب هاشمیان، روز شنبه با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۲ سری جهیزیه برای نوعروسان مراغه ای جمع آوری می شود، افزود: تکمیل هر یک از این جهیزیه ها نیازمند ۳۵ میلیون ریال است.
وی اظهار کرد: اجاق گاز، فرش و لوازم اولیه زندگی از جمله اقلام مورد نیاز تکمیل این جهیزیه ها است که انتظار می رود، خیران این شهرستان همزمان با برگزاری نمایشگاه جشن رمضان برای تامین آن ها کمک کنند.
هاشمیان، ادامه داد: خیران از ابتدای سال جاری ۷۷۰ میلیون ریال برای تهیه جهیزیه ۲۲ نوعروس نیازمند این شهرستان کمک کرده و این نهاد نیز در اختیار آن ها قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۲ دستگاه یخچال نیز به زوج های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی مراغه اهدا شده، گفت: این تعداد یخچال به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال از محل موقوفات مرحوم خالد محمدپور تهیه شده است.
سومین بازارچه رمضان مراغه همزمان با هفته اکرام و ایتام تا ۱۸ تیر از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در محل دایمی نمایشگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه دایر است.

انتهای پیام/