به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ موسسه قرآن و عترت «هدایت» مراغه روز یکشنبه شانزذهم فروردین ۱۴۰۰ میزبان ابراهیم لایقی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حاج رحیم وظیفه شعاع مدیر موسسه قرآن و عترت استان آذربایجانشرقی بود . در این سفر یکروزه که در معیت اعضاء هیئت مدیره موسسه، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ موسسه قرآن و عترت «هدایت» مراغه روز یکشنبه شانزذهم فروردین ۱۴۰۰ میزبان ابراهیم لایقی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حاج رحیم وظیفه شعاع مدیر موسسه قرآن و عترت استان آذربایجانشرقی بود .

در این سفر یکروزه که در معیت اعضاء هیئت مدیره موسسه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مراغه صورت گرفت، ساختمان موسسه قرآنی « هدایت» که یکی از ساختمانهای جذاب و قدیمی مراغه بوده و در حال بازسازی توسط کارشناسان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراغه است، مورد بازدید قرار گرفت .

بررسی موانع و رفع مشکلات مد نظر کارشناسان و نیز مسائل موجود در روند بازسازی بصورت تخصصی و نیز اتخاذ تصمیمات لازم برای رفع موانع مزبور از جمله مواردی بود که در این بازدید مورد بحث قرار گرفت .

به گزارش رصدمراغا؛ در حال حاضر چهار موسسه فرهنگی قرآن و عترت به نام های «تسنیم» ، «هدایت» ، «نسیم حیات» و «اباصالح المهدی(عج)» با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مراغه مشغول فعالیت می باشند .
انتهای خبر/