به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، همزمان با افتتاح این مرکز خیریه ۸ سری جهیزیه در قالب ۱۵ قلم وسایل اولیه و ضروری زندگی به ارزش ۸۰ میلیون تومان به زوج‌های نیازمند مراغه اهدا شد. آیت الله محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه در مراسم افتتاح این موسسه خیریه گفت: مردم نوع دوست این شهرستان در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، همزمان با افتتاح این مرکز خیریه ۸ سری جهیزیه در قالب ۱۵ قلم وسایل اولیه و ضروری زندگی به ارزش ۸۰ میلیون تومان به زوج‌های نیازمند مراغه اهدا شد.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه در مراسم افتتاح این موسسه خیریه گفت: مردم نوع دوست این شهرستان در کار‌های خداپسندانه پیشگام هستند.
عضومجلس خبرگان رهبری افزود: دهها مرکز نیکوکاری و انجمن‌های خیریه با هدف حمایت از نیازمندان با حمایت مالی خیران در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: با اهدای زمینی از سوی خیر نیک اندیش آقای علی وزیری و کمک میلیاردی خیران به زودی ساخت دارالایتام برای نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در مراغه آغاز می‌شود.

مسئول خیریه آبشار عاطفه‌های آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: به زودی دفتر نمایندگی این خیریه با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند در ۱۰ شهراستان راه اندازی می‌شود.

غفاری افزود: با حمایت خیران ۴۰۰ خانواده در استان تحت حمایت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های هستند.

همچنین به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها نمایندگی هشترود ۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.
ارزش هر جهیزیه ۲۲ میلیون تومان و هرسری شامل ۱۴ قلم وسایل اولیه زندگی است.