به گزارش رصدمراغا، سیدعلی موسوی فرماندار مراغه گفت: ساخت شهرک صنعتی صنایع تبدیلی و کشاورزی، فازدوم شهرک صنعتی مراغه امسال عملیاتی می‌شوند. وی همچنین از پیگیر رفع مشکلات و موانع پیش روی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مراغه از مصوبات مجلس شورای اسلامی در سال جدید خبر داد. در سال جهش تولید ۲۰ واحد تولیدی و […]

به گزارش رصدمراغا، سیدعلی موسوی فرماندار مراغه گفت: ساخت شهرک صنعتی صنایع تبدیلی و کشاورزی، فازدوم شهرک صنعتی مراغه امسال عملیاتی می‌شوند.

وی همچنین از پیگیر رفع مشکلات و موانع پیش روی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مراغه از مصوبات مجلس شورای اسلامی در سال جدید خبر داد.

در سال جهش تولید ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد در مراغه به چرخه تولید بازگشته است که راه اندازی این واحد‌ها با رفع مشکلات، سرمایه در گردش و تغییر خط به چرخه تولید بوده است.

سید علی موسوی افزود: ۱۵ واحد از این کارخانه‌ها با سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان و اشتعال بیش از ۲۰۰ نفر در شهرک صنعتی فعال شده اند.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۵ واحد از کارخانه‌های راکد مراغه نیز خارج از شهرک صنعتی با اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر راه اندازی مجدد شده اند.

در شهرستان مراغه بیش از ۱۴۰ واحد صنعتی فعال است که از این تعداد ۵۵ واحد در شهرک صنعتی قرار گرفته است.

انتهای مطلب/