سرهنگ علی ریحانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری رصدمراغا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف موتورسیکلت در خیابان پاسداران ماموران راهنمایی و رانندگی و انتظامی سریعاً به محل اعزام شدند. وی افزود: متاسفانه در این حادثه رانندگی راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۰ ساله […]

سرهنگ علی ریحانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری رصدمراغا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف موتورسیکلت در خیابان پاسداران ماموران راهنمایی و رانندگی و انتظامی سریعاً به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه رانندگی راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۰ ساله بود، در دم فوت و سرنشین همراه نیز بعلت مصدومیت سریعاً توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

سرهنگ ریحانی در پایان، از عموم موتور سیکلت سواران خواست ضمن استفاده از کلاه ایمنی، سرعت مجاز و مطمئنه را هنگام رانندگی با این وسیله نقلیه پرخطر رعایت کنند و از پرداختن به کار هایی که موجبات حواس پرتی را فراهم می کند بپرهیزند.
انتهای پیام/