ایوب هاشمیان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت : با همت خیران طرح اکرام و اطعام نیازمندان با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال ۹۳ به ۱۲ هزار نفر رسید . مراغه – پایگله خبری رصدایوب هاشمیان در آیین جشن رمضان با اشاره به اینکه هفته اکرام ایتام بهترین فرصت برای احیای سنت […]

۸۱۶۶۳۷۷۱-۷۰۰۰۲۳۰۶

ایوب هاشمیان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت : با همت خیران طرح اکرام و اطعام نیازمندان با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال ۹۳ به ۱۲ هزار نفر رسید .

مراغه – پایگله خبری رصدایوب هاشمیان در آیین جشن رمضان با اشاره به اینکه هفته اکرام ایتام بهترین فرصت برای احیای سنت حسنه اهل بیت و امام حسن مجتبی(ع) است، گفت : این مدیریت با همکاری خیران این شهرستان، ۱۵ سفره افطاری در مساجد مختلف شهری و روستایی برگزار می کند.

وی اظهار کرد : در سال جاری تعهد و همکاری خیران با این کمیته برای اجرای طرح اکرام و ایتام ۲۰ درصد افزایش یافته است چنانچه در سال گذشته تعداد اطعام و اکرام نیازمندان ۱۰ هزار نفر بود .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه با اشاره به اینکه حضور خیران در کنار مددجویان موجب رفع مشکلات آنان می شود، ادامه داد: خیران متعهد به رفع مشکل مسکن ۱۲ مددجو در این شهرستان شده بودند که از سال گذشته تا کنون شش خانواده از آنان صاحب خانه شده و تا پایان رمضان امسال نیز چهار خانواده خانه دار می شوند.

هاشمیان، یادآوری کرد: هم اکنون ۲۵ واحد آپارتمانی در این شهرستان به همت خیران برای مددجویان فاقد مسکن در حال احداث است.

در این آیین از زحمات و حمایت های برخی خیران این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام /*