شهرستان مراغه میزبان مسابقات تیر و کمان کشوری جام رمضان بودکه طی آن بهرام تیمور زاده از مراغه به مقام قهرمانی مسابقات تیر و کمان کشوری جام رمضان دست یافت. مراغه – پایگاه خبری رصد – مسابقات تیراندازی با کمان کشوری گرامیداشت یاد و خاطره ورزشکار مرحوم کرامت شیرعلی و به مناسبت هفته مبارزه با […]

Untitled0001_22184

شهرستان مراغه میزبان مسابقات تیر و کمان کشوری جام رمضان بودکه طی آن بهرام تیمور زاده از مراغه به مقام قهرمانی مسابقات تیر و کمان کشوری جام رمضان دست یافت.

مراغه – پایگاه خبری رصد – مسابقات تیراندازی با کمان کشوری گرامیداشت یاد و خاطره ورزشکار مرحوم کرامت شیرعلی و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر درشهرستان مراغه برگزار گردید.

این مسابقات در دو ماده ۷۰ متر (زمین چمن مصنوعی) و ۱۸متر درسالن دوهزار نفری در دو نوبت صبح و بعد از افطار با حضور ۶۰ نفر ورزشکار از شهرستان های تبریز، ارومیه، میاندوآب، ازنا، بروجرد، قزوین، زنجان، مراغه، هشترود، آمل و تاکستان برگزار شد.

ازنکات حائز اهمیت این مسابقات حضور ۷ نفر ملی پوش این رشته و دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان کشور و رئیس هیئت استان بود.

درپایان مسابقات و در ماده ۷۰ متر آقای بهرام تیمور زاده از شهرستان مراغه توانست با کسب امتیاز ۱۲۸ که رکورد ورودی نیز محسوب می شود مقام قهرمانی این ماده را کسب نماید و آقایان محمودوند از لرستان دوم و کاکاوند از قزوین سوم شدند. همچنین در ماده ۱۸ متر بانوان خانم آیتک جلوسیان از تبریز اول، نسرین طوبی از مراغه دوم و مدیسا وصفی فر از تبریز سوم شدند. در ماده ۱۸ متر کامپوند آفایان صدرکریمی از مراغه اول، چوبدار از تبریز دوم و خلیلی از تبریز سوم شدند. در پایان این مسابقات تیم مراغه توانست مقام قهرمانی را کسب نماید.

اتهای پیام /