به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار سعید رشیدی در جمع اعضای کانون‌ بسیج فرهنگیان شهرستان مراغه با اشاره به تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان گفت : دشمن با توسل به جنگ نرم و سیاه نمایی دست آورد های انقلاب اسلامی و تطهیر چهره منحوس طاغوت به دنبال تغییر نگرش مردم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار سعید رشیدی در جمع اعضای کانون‌ بسیج فرهنگیان شهرستان مراغه با اشاره به تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان گفت : دشمن با توسل به جنگ نرم و سیاه نمایی دست آورد های انقلاب اسلامی و تطهیر چهره منحوس طاغوت به دنبال تغییر نگرش مردم ما است .

وی با بیان اینکه بازگو کردن برخی جنایت ها و سر سپردگی های رژیم پهلوی باعث شرم است خاطرنشان کرد: برای نمونه رژیم پهلوی به اندازه ای در مقابل آمریکا سر خم کرده بود که مستشاران آمریکایی مستقر در ایران به اندازه حضورشان در کشور ما حق توحش دریافت می کردند !

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی قدرت اصلی و تایین کننده منطقه‌ جمهوری اسلامی است ، در صورتی که در رژیم طاغوت برای عوض کردن استاندار و فرماندار یک شهر کوچک باید از آمریکا و انگلیس اجازه می گرفتیم.

قدرت نظامی کشور در حال حاضر علاوه بر رفع نیازمندی های کشور توانسته‌ است برخی از کشورهای دوست در منطقه‌ را نیز تامین کند .

در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی یک وجب از کشور جدا نشده است در صورتی که در زمان سلاطین گذشته با کوچکترین تهدیدی بخش های زیادی از کشور تقدیم بیگانگان شده است که نمونه بارز آن کشور بحرین است که در زمان محمد رضا شاه از ایران جدا شد .

وی با اشاره به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت : یکی از مهمترین مسائلی که در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام‌ معظم رهبری روی آن تأکید شده است امید به آینده روشن است که به نوعی روح اصلی پیام رهبر معظم انقلاب است .

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه برداشتن هر گامی را متوقف بر امید و نگاه خوش بینانه به آینده می‌دانند و زدودن ترس و نومیدی را نخستین و ریشه‌ای ترین جهاد معرفی می‌کنند.