به گزارش رصدمراغا؛ جلسه مشترک ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمدرضا ولیلو رئیس دانشگاه و سلمان اسلامی رئیس بنیاد و اعضای ستاد شاهد باهدف بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان و برنامه‌ریزی به‌منظور اجرای بهتر در خدمات‌رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در محل دانشگاه آزاد اسلامی مراغه برگزار شد. دانشگاه آزاد اسلامی مراغه […]

به گزارش رصدمراغا؛ جلسه مشترک ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمدرضا ولیلو رئیس دانشگاه و سلمان اسلامی رئیس بنیاد و اعضای ستاد شاهد باهدف بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان و برنامه‌ریزی به‌منظور اجرای بهتر در خدمات‌رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در محل دانشگاه آزاد اسلامی مراغه برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با گرامی داشت یاد و نام شهدا و تبریک فرارسیدن ایام‌الله مبارک دهه فجر گفت: یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی خدمت به جامعه ایثارگری و تجلیل از فداکاری آنان است که در راه عقایدشان از تمام هستی خود گذشتند.

وی در ادامه بابیان اینکه همه ما مدیون شهدا و رزمندگان هستیم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود جمهوری اسلامی است و باید در حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب و درراه خدمت به قشر فداکار جامعه قدم بردارد.

در ادامه این نشست، سلمان اسلامی رئیس بنیاد مراغه با قدردانی از تعامل بین بنیاد و دانشگاه گفت: حمایت‌های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در جهت ارتقاء تحصیلی و تربیتی دانشجویان شاهد و ایثارگر ستودنی و قابل‌تحسین است.

گفتنی است، در پایان جلسه اعضای ستاد شاهد در مورد مهم‌ترین مسائل دانشجویان شاهد و ایثارگر در جهت ارائه هر جه بهتر خدمات و ارتقاء سطح علمی باهم تبادل‌نظر و گفتگو کردند.
انتهای پیام/