به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه ، فرمانده سپاه ناحیه مراغه با حضور در دادگستری و دادسرای این شهرستان با رئیس دادگستری و دادستان دیدار و گفتگو کرد . سرهنگ اکبر شالچی زاده ضمن تبریک این هفته ، یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه به خصوص شهدائ هفتم تیر را گرامی داشت و از زحمات […]

۲۰۱۵۰۶۲۴_۰۸۳۱۱۵

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه ، فرمانده سپاه ناحیه مراغه با حضور در دادگستری و دادسرای این شهرستان با رئیس دادگستری و دادستان دیدار و گفتگو کرد .

سرهنگ اکبر شالچی زاده ضمن تبریک این هفته ، یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه به خصوص شهدائ هفتم تیر را گرامی داشت و از زحمات ارزشمند مجموعه دادگستری و دادستانی شهرستان مراغه تقدیر و تشکر کرد .

اسماعیل خیر اللهی رئیس دادگستری مراغه نیز ضمن تبریک و گرامیداشت این ایام احقاق حق و صیانت از آن را جزئی از رسالت های دستگاه قضا دانست .
وی ضمن تشریح وظائف دستگاه قضاء برقراری عدالت و امنیت و آرامش در جامعه را از مهمترین وظائف این دستگاه خواند .

جهت ارج نهادن به مقام والای قضاء وقضاوت وتکریم ازمقام شامخ شهید مظلوم آیهالله دکتربهشتی اوّلین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، بنا به پیشنهاد قوه قضائیه ، مبنی بر نامگذاری هفته اوّل تیرماه به عنوان هفته قوه قضائیه ، این پیشنهاد در تاریخ ۲۷/۴/۱۳۷۳ در شورای فرهنگی عمومی مطرح شد و به تصویب رسید .

انتهای پیام /
۲۰۱۵۰۶۲۴_۰۸۵۰۵۳

۲۰۱۵۰۶۲۴_۰۹۰۲۵۸