مسابقات والیبال جام گرامیداشت دهه فجر به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه مراغه با قهرمانی بسیج دانشجویی به کار خود پایان داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ مسئول برگزاری مسابقات جام دهه فجر  سپاه مراغه گفت: مسابقات والیبال جام فجر با شرکت 8 تیم از حوزه های مقاومت سپاه مراغه برگزار شد که در نهایت تیم حوزه بسیج دانشجویی توانست مقام قهرمانی را ازان خود کند .
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه مراغه افزود : این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در بین بسیجیان و گرامیداشت دهه مبارک فجر وبه منظور تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب در سالن 9 دی برگزار شد.
وی افزود : در پایان این رقابتها تیم حوزه دانشجویی مقام اول را کسب کرد و تیم های شرکت کننده از ارتش و حوزه نصر 7 هم به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند .
سرگرد پاسدار غفور ابراهیمی ادامه داد: در مسابقات تیر اندازی با کلت و تفنگ بادی در بین نیروهای مسلح هم  ارتش مقام اول را کسب کرد و تیم های سپاه و نیروی انتظامی هم به مقام دوم و سوم رسیدند .
وی به ادامه  مسابقات فوتسال  بین تیم های حوزه علمیه  های مراغه در حال برگزاری خبر داد و گفت: در پایان این دوره از رقابت ها، تیم های برتر این مسابقات با اهدا لوح سپاس تجلیل می شوند.
انتهای پیام /