فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه با اشاره به اینکه دشمن از طریق جنگ سخت و نیمه سخت نتوانسته به نتیجه برسد گفت : دشمن با تغییر تاکتیک از جنگ نظامی به جنگ نرم به دنبال تغییر رفتار ، اعتقاد و باور ، فکر و ساختار مردم ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; سرهنگ صادق نوری در جمع بسیجیان پایگاه شهید مدنی مراغه با اشاره به اینکه دشمن از جنگ سخت بر علیه جمهوری اسلامی نتیجه ای نگرفته است گفت : در طول چهل سال از عمر انقلاب اسلامی دشمن از تهدیدات سخت و نیمه سخت نتیجه ای نگرفته و امروز قصد دارد اهداف شوم خود را در جنگ نرم پیاده کند.

وی با بیان اینکه دشمن از آغازین روزهای انقلاب به فکر براندازی نظام است افزود : کینه توزی و توطئه های استکبار جهانی علیه ملت ایران از همان ابتدای انقلاب با شروع جنگ سخت و نظامی و در مدت زمان دیگری با جنگ نیمه سخت و ایجاد ترور و متزلزل کردن امنیت مردم و ایجاد نا امنی شروع شده است و تمامی ندارد.

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه خاطرنشان کرد : در شرایط کنونی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار و رژیم غاصب صهیونیستی با وجود برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات نظامی توان مقابله با جمهوری اسلامی را به شکل نظامی و سخت ندارد و می داند که نمی تواند از طریق جنگ نظامی به ایران اسلامی ضربه بزند ؛ قدت دفاعی نیروهای مسلح کشور به حدی پیشرفت کرده است که علاوه بر اینکه در داخل مرزهای جغرافیایی در امنیت کامل هستیم کیلومترها دورتر از مرزهای کشور  نیز دشمن را زمین‌گیر کرده ایم  .

وی به تغییر تاکتیک دشمن برای مقابله با حرکت پیش برنده انقلاب اسلامی اشاره کرده و تصریح کرد : آمریکایی ها پس از آزمودن راه‌های مختلف سخت افزارانه نظامی و نیمه سخت در مقابل ایران که هیچ کدام موفق نبود به این نتیجه رسیدند که مسیر براندازی نظام را باید در مسیر جنگ نرم تعقیب کنند.

وی اضافه کرد  : دشمن با راه اندازی یک جنگ تمام عیار به صورت نرم که هدفش تصرف ضمیر انسان هاست می خواهد به طور غیر مستقیم افکار و قلب های مردم ایران را تغییر دهد و در نهایت به اهداف شوم خود دست یابد .

نوری تأکید کرد : در جنگ نرم برخلاف جنگ نظامی صدای هیچ گلوله ای شنیده نمی شود و نمی توان تشخیص داد دشمن از کدام سمت به طرف ما حمله کرده است اما قدرت تخریبی بمب های جنگ نرم که از طریق فرهنگ بر باورها و اعتقادات مردم رسوخ می کند به مراتب ویران کننده تر از جنگ سخت است .

وی ادامه داد : دشمن از همه توان و ابزار ارتباطی و رسانه ای برای شبهه افکنی و فتنه انگیزی در ایران اسلامی استفاده کرده که باید با حرکت در مسیر ولایت فقیه و عمل به منویات مقام معظم رهبری که بهترین راهگشا در جنگ نرم است مخالفان را ناامید کرد.

وی بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن را اجرا و عمل به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: اگر می خواهیم از ترکش های ویران کننده جنگ نرم در امان باشیم باید به فرامین فرماندهی کل قوا گوش جان بسپاریم و فرمایشات ایشان را راهگشای مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دهیم .

انتهای پیام /