نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت : مردم از مجلس، قوه قضاییه و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی و رفع تبعیض ها مطالبه جدی دارند که رفع این مشکلات نیاز به اهتمام و جدیت مسئولان دارد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان مراغه با اشاره به روز نیروی هوایی گفت : در این روز همافران با حضرت امام بیعت کردند و این حرکت برای باقی مانده رژیم پهلوی شکننده بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی پور محمدی افزود : در ۲۱ بهمن ۵۷ نیز حرکت بزرگی از سوی ملت ایران در شکستن حکومت نظامی اتفاق افتاد که با دستور حضرت امام خیل عظیمی از مردم به خیابان‌ها ریختند و نقشه رژیم برای کودتا را نقش بر آب کردند.

وی خاطرشان کرد :بصیرت و تیزبینی حضرت امام که در اثر تقوای الهی به دست آمده بود باعث شد آخرین نقشه رژیم پهلوی و بختیار را خنثی کند و در ۲۲ بهمن ۵۷ انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و حکومت ۲هزار و ۵۰۰ ساله سلطنتی به زباله دان تاریخ پیوست .

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث شده است مردم در آسایش و رفاه زندگی کنند گفت : مقایسه شرایط زندگی پیش از انقلاب با پس از آن به خوبی مشخص می کند که مردم در زمان حاضر با چه رفاه و آسایشی نسبت به دوران پهلوی زندگی می کنند.

وی با اشاره به حقوق مردم در مطالبه و بیان مشکلات خود در جامعه اضافه کرد: آحاد ملت بزرگ ایران اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و رهبری به عنوان اصل نظام دارند و در کنار آن مطالبات به حقی از دولتمردان برای بهبود شرایط اقتصادی خود دارند که مسئولان باید به این مطالبات جامه عمل بپوشانند .

خطیب جمعه مراغه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص لزوم توجه مسئولان به دغدغه های مردم گفت: مردم از عملکردها، سوء مدیریت ها، مشکلات و تبعیض های موجود در دستگاه ها و قوای سه گانه ناراضی هستند.

وی در پایان افزود : آحاد مردم از مجلس، قوه قضاییه و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی و رفع تبعیض ها مطالبه جدی دارند

انتهای پیام /