مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه با اشاره به نقش نسل جوان در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت : روز 13 آبان نماد و سند پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر طاغوت و استکبار جهانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز شنبه در آیین راهپیمایی روز 13 ابان مراغه افزود: این روز یادآور حماسه آفرینی و مجاهدت دانش آموزان و دانشجویان در مسیر ایستادگی در برابر رزیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.

وی ادامه داد: حضور امروز تمامی اقشار جامعه از هر سلیقه و جناحی در راهپیمایی عظیم 13 ابان که نماد استکبار ستیزی ملت ایران بوده، حضور دارند.

وی اضافه کرد: نقطه مشترک این حضور میلیونی و حماسی، وجود دشمنی مشترک به نام آمریکاست که عداوت آن بیشتر از هر روز نسبت به کشورمان و نظام اسلامی ادامه دارد.

وی گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در سال های اخیر با توطئه های مختلف به دنیال ضربه زدن و تضعیف آرمان های متعالی، انقلاب، شهدا، امام راحل و رهبر انقلاب هستند لیکن با هوشیاری امت همیشه در صحنه شکست خورده است.

وی افزود: امروز نیز نسل های جوان و آینده ساز جامعه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با ولایتمداری و بصیرت راه شهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی که همان ایستادگی در برابر استکبار جهانی است، ادامه دهند.

وی اضافه کرد: به برکت نسل های آینده ساز و متعالی ایران اسلامی، پیام انقلاب اسلامی را در همه جهان طنین انداز خواهیم کرد.

 شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان که بیشتر آنان را دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می دادند با صدور بیانیه در محکومیت استکبار جهانی، با سردادن شعارهای استکبارستیزی ” مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل” با آرمان های شهدای د انش آموز تجدید میثاق کرده و اقدامات نظام سلطه را محکوم کردند .