مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : ورود تحریف ها، بدعت ها و خرافات به مجالس عزاداری ائمه اطهار (ع) علاوه بر تضعیف چهره دین، به نوعی آب در آسیاب دشمن ریختن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام رحیم علی طالعی گفت : با برپایی چنین نمایشگاه هایی که از منابع معتبر اقتباس شده است می توان جلوه ای از جلوه های عاشورا را به نمایش گذاشت.
وی با اشاره وجود برخی انحرافات و بدعت ها در عزاداری امام حسین (ع) افزود : متاسفانه شبکه های بیگانه با سوءاستفاده از برخی بدعت ها در عزاداری شیعیان اهداف بزرگ نهضت عاشورا را زیر سوال می برند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه خاطرنشان کرد : تاثیر معنوی چنین نمایشگاه هایی به دلیل اینکه صحنه هایی از عاشورا به تصویر کشیده شده است می تواند به مراتب بیشتر برخی بدعت های احساساتی باشد.

وی تصریح کرد : هرگونه افراط، تفریط و تحریف عزاداری های ایام محرم نه تنها بیانگر عظمت سیره ائمه اطهار(ع) نیست بلکه آسیب و ضربه سنگینی به دین مبین اسلام وارد می کند.

فرمانده پایگاه حضرت مسلم بن عقیل (ع) گفت : نمایشگاه از کربلا تا کربلا با تبعیت از شعار من انقلابی هستم رهبر معظم انقلاب ایجاد شده است

عبداله کنعانی افزود : روضه به روایت تصویر  ، پیشگیری از بدعدت ها و انحرافات ،آشنایی با  فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین به صورت تصویری ، احیای واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر از اهداف این نمایشگاه است.
وی اضافه کرد : همچنین هر شب با حضور علمای شهرستان ، جلسه پرسش و پاسخ و جواب گویی به شبهات در کنار نمایشگاه برگزار خواهد شد.
نمایشگاه از کربلا تا کربلا جنب مدرسه شرف و به همت بسیجیان پایگاه حضرت مسلم بن عقیل دایر شده است ؛ این نمایشگاه از اول تا دوازدهم محرم دایر است و علاقه‌مندان می توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب از این نمایشگاه بازدید نمایند.

انتهای پیام /