جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مراغه در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا گفت: عزت ما در سایه ولایت فقیه است

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مراغه در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا گفت: عزت ما در سایه ولایت فقیه است
حمید ساعدی  به مناسبت سالروز آزادگان  سرافراز کشورمان در جمع کارکنان و آزادگان دانشکده علوم پزشکی  با تبریک این روز به آزادگان عزیز افزود:  نعمت بزرگ رهبرباعث اقتدار نظام است
وی اطاعت از رهبری  را واجب دانست و گفت: عشق به ولایت و امامت ایران اسلامی را بیمه کرده است
ساعدی به حمله فرهنگی دشمن هم اشاره کرد و افزود : وحدت ، همدلی، تابع ولایت بودن وتوسل به اهل بیت (ع) از راههای مقابله با تهاجم فرهنگی است
جانشین فرماندهی سپاه مراغه به وظایف بسیج هم اشاره کردو گفت: وظیفه اولیه بسیج این است که تدابیر  رهبری را در عرصه های مختلف پیاده و عملیاتی بکند .
وی  نیروهای مسلح را یکی از عوامل  قدرت و  اقتدار نظام  مقدس جمهوری  اسلامی  ایران  در مقابل استکبار دانست خاطر نشان کرد: دشمن امروز از  قدرت نیروهای مسلح و توان موشکی ایران اسلامی هراس دارد و برای تضعیف آن تلاش می کند.
وی با بیان  این که تضعیف بنیه دفاعی کشور به هر شکلی و از سوی هرشخصی اشتباه بزرگی است گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جرات و توان رویارویی با ایران مقتدر را ندارند اگر جز این بود لحظه ای درنگ نمی کردند.
وی در دیگر بخش سخنان خود افزود: اتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است یعنی صاحبان فکر و اندیشه ، کار خودشان را پیش برده و منفذ فرهنگی دشمن را بشناسند.
تجلیل   ۱۶ نفر از آزادگان سلحشور دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این جلسه بود