فرمانده سپاه مراغه گفت : آزادگان نماد عینی ایثار، استقامت، صبر و فداکاری هستند که مقاومت این بزرگ مردان سبب عزت و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی و سرافرازی ملت ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع  رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت : این روز یکی از خاطره‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند

وی با اشاره به تحمل سختی های فراوان در سال‌های اسارت از سوی رزمندگان در اردوگاه‌های مختلف عراق افزود : این صبوری و تحمل مشقات توسط اسرای ایرانی سرمشق گرفته فرهنگ ایثار و مقاومت بوده و سال‌ها سخت‌ترین شکنجه‌ها را به خاطر وطن خود پذیرا شدند.

فرمانده سپاه مراغه خاطرنشان کرد :  انتقال دستاوردهای آزادگان به نسل جدید و آینده یکی از مواردی است می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید منتقل کند چرا که اینها، سند افتخارات این انقلاب هستند.

وی ادامه داد : رشادت‌ها، از خود گذشتگی و ایثار این عزیزان باید برای نسل‌های جوان و نوجوان بیان شود تا بدانند استقلال و آرامش و امنیت کنونی چگونه رقم خورده است.

انتهای پیام /