حسین یکتا فعال فرهنگی و افسر جنگ نرم گفت : آتش به اختیار یعنی ، باید پناه و ملجا مردم بود و بی اختیار و بدون اینکه کسی بگوید به درد آن ها رسیدگی کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حسین یکتا در یادواره شهید حمید پرموز گفت : امروز خون شهدا و در غربت جنگیدن رزمندگان در حال اثر گذاری است و این خون ها باعث اقتدار جمهوری اسلامی شده است .

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایش رهبری اسرائیل ۲۵ سال آینده نخواهد بود افزود : کار اسرائیل تمام شده است و آزادی خواهان جهان در پشت دیوارهای بیت المقدس پاهایشان را زه زمین می کوبند و آماده نابودی کامل رژیم صهیونیستی هستند .

راوی دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد : گمنامی و اخلاص عامل موفقیت رزمندگان اسلام بود و الان باعث می شود هر سال هزاران نفر به سمت بیابان شلمچه و طلاییه و … هجوم بیاورند .

وی تصریح کرد : خون شهدا جامعه ما را بیمه کرده است و حضرت امام فرمودند : تا قیامت تربت و مزار پاک شهیدان دارالشفای عاشقان و عارفان و دلسوختگان است و بیماران لاعلاج را شفا می دهد .

یکتا با اشاره به حرکت بزرگ شیعیان در اربعین هر سال اظهار کرد : پیاده روی شیعیان در ایام اربعین و این سیل عظیم و خروشان جمعیت که از کشورهای مختلف جهان گرد هم آمده اند نشان دهنده جهانی شدن گفتمان مقاومت است .

وی ادامه داد : مقام معظم رهبری به خاطر هجوم دشمن در زمینه فرهنگی فرمان آتش به اختیار به جوانان انقلابی صادر کرده اند ؛ آتش به اختیار یعنی اینکه بی اختیار به درد مردم رسیدگی کردن ، یعنی بخاری گرم وسط زمستان سرد جوانان ، آتش به اختیار یعنی گلوله آتش بودن .

این فعال فرهنگی گفت : بار شهیدان بر دوش تک تک ماهاست ، باید تا حدی کارکرد و فعالیت کرد که بی اختیار از فرط خستگی افتاد ؛ باید طرح نویی در انداخت و ابتکار عمل را در دست گرفت .

وی در پایان گفت : نبرد تمام قد آخرالزمان شروع شده و دشمن از همه طرف در حال ریختن آتش بر سر مردم ماست ، دشمن با راه اندازی نهضت جنسی ، نهضت تهدید سلامت و تراریخته ها ، نهضت به هم زدن محیط زیست و … با استفاده از ابزارهایی چون اینترنت و ماهواره و هالیوود در حال بم باران ملت هاست .

انتهای پیام /