فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: خبرنگاران، به عنوان افسران و فرماندهان جنگ نرم در صف مقدم مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان عنود و حسود انقلاب اسلامی بوده و از طلایه‌داران جبهۀ بیداری و آگاهی‌بخشی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ رضا سامی در دیدار با خبرنگاران رادیو شهر مراغه  با تبریک روز خبرنگار افزود :  هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار، فرصت  بسیار مناسب و ارزشمندی برای بازخوانی رسالت و مسئولیت  اصحاب رسانه و تبیین شایستگی ها و قابلیت های  فعالان رسانه ای کشور است .

وی خبرنگار را وجدان بیدار جامعه، دیده بان صادق، چشم بینا و زبان گویای جامعه دانست و ادامه داد :  باید در جنگ تمام عیار رسانه ای استکبار  جهانی  با بصیرت و آگاهی کامل  به پیام های انقلاب اسلامی  جامه عمل پوشاند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه از اصحاب رسانه به عنوان معمار فرهنگی جامعه نام برد و افزود : خبرنگاران  رسالت حساسی دارند و نباید به جای علم و یقین به ظن و گمان تکیه کنند.

 سامی فداکاری، رشادت و ایثار  خبرنگاران را بسیار ارزشمند و غیر قابل وصف توصیف کرد و افزود:  خبرنگاران جان برکفان عرصه اطلاع رسانی و بصیرت افزایی هستند.

وی خبرنگاران را عماریون عصر حاضر دانست گفت: شاخصه اصلی عمار بصیرت دهی و روشنگری بوده و خبرنگاران نیز باید  همچون عمار روشنگری و بصیرت افزایی بکنند.

سامی خبرنگاران را  فرماندهان جنگ نرم در صف مقدم مقابله با جنگ رسانه ای عنوان کرد و افزود: این قشر زحمت کش و تلاشگر جامعه به عنوان افسران و فرماندهان جنگ نرم در صف مقدم مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

 فرمانده سپاه ناحیه مراغه در بخش دیگر سخنان خود از خبرنگاران به عنوان  طلایه‌داران جبهه بیداری و آگاهی‌بخشی جامعه عنوان کرد و گفت: رسانه ها با وجود همه سلیقه ها باید هم سو در راستای خدمت به مردم و رضای خداوند و برای پیشرفت جامعه اسلامی تلاش بکنند .

انتهای پیام /