دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف کشور گفت : دشمنان در تلاش هستند با کم رنگ کردن حجاب در جامعه ارزش های اسلامی را پایمال کنند و اهمیت حجاب در حال حاضر همانند اهمیت تنگه کوه احد در جنگ احد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف کشور در جمع فعالان عفاف و حجاب مراغه گفت : قرارگاه های جنگ نرم باید با حال و هوای قرارگاه های زمان جنگ پیش بروند تا اثرگذار شوند .

حجت الاسلام محمدمحسن دعایی افزود : در زمان جنگ وقتی موشکی به سمت ما شلیک می شد در نهایت باعث ویرانی یکی دو خانه مسکونی می شد در حالی که ایجاد یک شبکه غیر اخلاقی و یا یک کانال نشر شبهات در جنگ نرم باعث ویرانی چندین خانواده می شود .

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب در خصوص جبهه‌ای عمل کردن در جنگ نرم خاطرنشان کرد : تأکید رهبر معظم انقلاب در مقابله با جنگ نرم و هجمه عظیم دشمنان به باورها و ارزش‌های مردم جبهه ای عمل کردن است .

دعایی با بیان اینکه حجاب و عفاف رمز بقای اسلام است تصریح کرد : در تلقی دشمن این است که اگر حجاب را از سر زنان مسلمان بتواند بردارد از گردنه اُحد اسلام عبور کرده است و کار دین و ارزش های اسلامی تمام شدنی است .

وی درباره جبهه فرهنگی عفاف و حجاب، بیان داشت: جبهه فرهنگی عفاف یک شبکه غیر دولتی و متشکل از مؤسسات فعال در عرصه عفاف و حجاب، نهادهای علمی، فرهنگی و اجرائی، صاحب نظران و کنشگران مؤثر و فعال در عرصه عفاف است که با بهره مندی از دستگاه فکری منسجم به منظور تقویت، ساماندهی و اثربخشی مؤسسات و فعالان عرصه عفاف و حجاب تشکیل شده است.

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف، با اشاره به ماموریت‌های این نهاد، گفت: جبهه فرهنگی عفاف و حجاب به تبیین نگاه جامع دین در موضوع عفاف با استفاده از ظرفیت‌های مدارس علمیه و نخبگان پرداخته و با تدوین الگوی جامع عفاف، متناسب با نیازها و شرایط نوپدید، با استفاده از ظرفیت‌ نهادهای کارشناسی و صاحب نظران حوزه و دانشگاه از جمله مأموریت‌های این مجموعه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/