فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : با توجه به هجمه دشمنان علیه دین و اعتقادات مردم ، رعایت حجاب اسلامی در دنیای امروز از سوی بانوان مسلمان نوعی جهاد محسوب می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرمانده سپاه ناحیه مراغه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در قالب هجمه های فرهنگی درصدد ضربه زدن به ارزش ها اسلامی، دینی و باورها و اعتقادات مردم در جامعه اسلامی هستند.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: دین، مذهب و فرهنگ عاشورایی همواره مورد هجمه نظام سلطه بوده و اولویت آمریکا و غرب ضربه زدن به این ارزش هاست.

وی تاکید کرد : در دنیای امروز که انواع و اقسام شبکه‌های ماهواره ای و مجازی علیه اعتقادات و دین مردم فعالیت دارند رعایت حجاب اسلامی نوعی جهاد محسوب می‌شود و مبارزه با فحشا و فساد و بی‌عفتی است.

سامی اضافه کرد : بی‌حجابی نقش عمده‌ای در تضعیف و پایمال کردن فضائل اخلاقی مانند احیاء، عفت و غیرت دارد و طبیعی است جامعه‌ای که فاقد معنویت باشد بستر مناسبی برای افزایش و گرایش به ناهنجاری ها است.
وی خاطرنشان کرد : نظام سلطه در سال های اخیر به دنبال از هم پاشیدن نظام درونی و فردی جامعه اسلامی به واسطه تغییر در فرهنگ و سبک زندگی موجود اسلامی در کشورمان بوده و از این رو هوشیاری در این زمینه از سوی مردم و مسئولان ضروری است.
فرمانده سپاه مراغه در پایان با اشاره به برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده با محوریت عفاف و حجاب گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۹٫۳۰ روز ۲۱ تیر در بوستان یادگاران برگزار می شود.