تخلیه غیر قانونی فاضلاب در شهرک گلشهر داد اهالی این شهرک را سال ها است که بلند کرده است و متاسفانه مسئولین مربوطه نیز پاسخ گوی اعتراضات مردمی نیستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سالها از تخلیه فاظلاب جمع آوری شده توسط برخی از افرادسودجو به شهرک گلشهر مراغه می گذرد و بارها اهالی ساکن در این منطقه را با مشکل الودگی محیط زیست و هم چنین بوی شدید آن روبرو ساخته و ساکنان طی نامه های مکرر و هم چنین با تماس تلفنی با محیط زیست شهرستان انجام داده اند که متاسفانه با گذشت دو سال از این موضوع اداره محیط زیست مراغه هیچ اقدامی برای جلوگیری غیرقانونی تخلیه فاظلاب در این شهرک انجام نداده است .
به گفته اهالی بارها با این اداره تماس و شماره خودرو تخلیه کننده را اعلام نموده اند ولی با این حال باز هیچ اقدامی انجام نداده اند .
حال در تماس های تلفنی ما درسال گذشته جهت پیگیری اعلام می کنند شماره خودرو فیلم عکس و…. بگیرید آیا کارکنان این اداره چه مسولیتی دارند و اینکه براساس قانون اساسی گزارش تخلف از طرف مردم صورت می گیرد واداره مربوطه موظف به پیگیری می باشد حال چرا محیط زیست مراغه از این موضوع چشم پوشی کرده باید پاسخگوی مردم باشد.
برای پیگیری موضوع با رییس اداره محیط زیست تماس گرفتیم ولی با رد تماس همراه شدیم پیامکی ارسال کردیم باز هیچ جوابی ندادند.
حال با توجه به برخی کم کاری ها و عدم پاسخگویی مسولین ادارات در این شهرستان باید فرماندار محترم نسبت به این که چرا رییس ادارات با خبرنگاران همکاری نمی کنند و مشکلات مردم را برطرف نمی کنند پاسخگو بوده و نسبت به اعمال برخی تغییرات در ادارات این شهرستان انجام گیرد.
امیدواریم باتوجه به اینکه سلامت مردم مراغه تهدید می شود و برخی بیماری های محیطی در انتظارشان است با این گزارش مسولان شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.
گزارش؛علی جعفرزاده