حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده گفت : روز جهانی قدس روز اتحاد و پایبندی به گزینه مقاومت به جای تمامی گزینه های دیگر در برابر ظالمان و استکبار جهانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; مسئول ستاد روز قدس شهرستان مراغه در مراسم روز جهانی قدس گفت : روز قدس نماد وحدت و همبستگی ملت های مسلمان علیه استکبار جهانی و غده چرکین منطقه رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده با اشاره به هدف دشمن از حوادث تروریستی در منطقه افزود : دشمنان اسلام سعی دارند با ایجاد گروه های تکفیری و انحرافی چون وهابیت و نا امن نشان دادن منطقه ، رژیم صهیونیستی را در حاشیه امن قرار دهند.

وی با تاکید بر اهمیت اتحاد بین مسلمانان خاطرنشان کرد : اتحاد مسلمانان با توجه به شرایط فعلی که توطئه دشمنان و عملکرد نامناسب برخی کشورهای اسلامی باعث تفرقه در جهان اسلام شده است، بیش از پیش اهمیت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در ادامه با اشاره به امضای سند ۲۰۳۰ اظهار کرد : سند ۲۰۳۰ در باطن هویت شیطانی دارد و ملت بزرگ ایران اجازه نمی دهند چنین اسناد خفت باری به اجرا درآید.

وی حمله موشکی سپاه به مواضع داعش را نشان اقتدار نظامی کشور دانسته و گفت : حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه های داعش نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی و رهبری مقتدر ایران است.

فیضی زاده ادامه داد : یک عده روی امنیت کشور و اقتدار نیروهای مسلح خدشه وارد نکنند و با ترس و لرز در مقابل دشمنان ظاهر نشوند.

وی تصریح کرد : این کشور ، کشور اهل بیت علیهم السلام است و راه و رسم شهادت و رزمندگان ادامه دارد و نیروهای انقلابی با فرمان آتش به اختیار رهبری اجازه فرافکنی به برخی ها را نخواهند داد.

مسئول ستاد روز قدس اضافه کرد : وحدت بر محور ولایت فقیه که منبعث از غدیر خم است تنها راه نجات و پیروزی بر دشمنان و شیاطین بزرگ در زمینه های مختلف است .

وی در پایان گفت : گروه های تکفیری و ترویستی در مقابل اراده ملت بزرگ ایران عددی نیستند و اصل قضیه شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی که نباید در مبارزه با آن مجهز بود.