امین قربانی از آموزشگاه رازی در رشته ترتیل و صفیه تقی زاده از آموزشگاه اسوه در رشته تفسیر مقام سوم استانی را در این مسابقات کسب کردند. همچنین هاجر نظری از آموزشگاه سعادت در رشته ترتیل خوانی مقام چهارم و سودا قربان پور دانش آموز پایه ششم ابتدایی از آموزشگاه غیردولتی نیلوفر مقام سومی کمپین […]

gpic522_3

امین قربانی از آموزشگاه رازی در رشته ترتیل و صفیه تقی زاده از آموزشگاه اسوه در رشته تفسیر مقام سوم استانی را در این مسابقات کسب کردند. همچنین هاجر نظری از آموزشگاه سعادت در رشته ترتیل خوانی مقام چهارم و سودا قربان پور دانش آموز پایه ششم ابتدایی از آموزشگاه غیردولتی نیلوفر مقام سومی کمپین آموزشی با عنوان سالم زیستن با قلبی سالم را در رشته روزنامه دیواری را به خود اختصاص دادند.

مراغه -پایگاه خبری رصد -حسین اکبریان، روز شنبه در آیین تجلیل از معلمان برتر و برگزیده پایگاه شهید احمدی روشن کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان گفت:مرحله منطقه ای مسابقات قرآن فرهنگیان با حضور ۳۵۰ معلم فرهنگی مراغه توسط کارشناسی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شده بود که ۱۸ نفر از آن ها به رقابت های استانی راه پیدا کرده بودند.

اکبریان، با اشاره به ویژگی های بسیج فرهنگیان افزود: بسیجی به لذت های زودگذر توجه نمی کند و آن ها را در مقایسه با آرمان های خود کمرنگ می بیند.

وی یاد آوری کرد: بسیجی وقتی می گوید گوش به فرمان رهبر است، یعنی عاشق ولایت بوده و هیچ عاملی نمی تواند روحیه شهادت طلبی و ایثار را از یک بسیجی بگیرد.

در این آیین از معلمان برگزیده و برتر پایگاه شهید احمدی روشن از جمله معلم نمونه استانی، معلم برتر بسیجی، معلم برتر پژوهشی، برگزیدگان برتر مسابقات فرهنگی و هنری و فعالان اردوهای جهادی این پایگاه تجلیل بعمل آمد.

پایان خبر