فرمانده سپاه مراغه گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به همه اسلام است و الگوی خود را از عاشورا و راه سرخ امام حسین(ع) گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرمانده سپاه مراغه در حاشیه همایش روز پاسدار با تبریک میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله (ع) و روز پاسدارگفت : تمسک به نام و سیره سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همواره به عنوان پاسدار دین الهی مورد توجه نهاد مقدس سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی بوده است .

سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود : نامگذاری زادروز حضرت اباعبدالله (ع) بعنوان روز پاسدار توسط رهبر کبیر انقلاب نشان از تدبیر حکیمانه ایشان و تکریم فضیلت‌های این نهاد مقدس و بیانگر این حقیقت است که فرزندان غیور ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در صحنه مأموریت‌های خود حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند.

وی بابیان اینکه دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن که در اثر رشادت ها و نثار خون هزاران شهید گلگون کفن به وجود آمده است تعریف خاصی ندارد تاکید کرد: سپاه پاسداران در هر عرصه‌ای که خطری انقلاب را تهدید کند نقش‌آفرینی می کند.

سامی با اشاره به رسالت و وظایف پاسداران اظهار داشت: پاسداری به‌دلیل ماموریت‌های متعدد از دشواری‌های خاصی برخوردار بوده اما سپاه پاسداران در دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام حد و مرز نمی‌شناسد.

وی خاطرنشان کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به همه جهان اسلام است و پاسداری نه یک شغل بلکه یک مرام، مکتب، فرهنگ و زینت ولایت است که الگوی خود را از عاشورا و راه سرخ امام حسین(ع) گرفته است.