مرکز تیزهوشان شهید بهشتی مراغه یکی از مراکز تاثیر گذار در استان است.

DSCF8025 به گزارش رصد مراغه ، مدیر دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار رصد مراغه گفت:مرکز تیزهوشان شهید بهشتی مراغه در سال ۸۲ با حدود ۴۱۵ نفر دانش آموز تاسیس شد.بعد از گذشت بیش از ۱۰ سال الحمدلله این مرکز مجهز به آزمایشگاه ،هوشمندسازی کلاس ها،قرار گرفته و هیچ گونه کسری در این مورد وجود ندارد.

یگانه افزود: هر ساله ۵۸ نفر دانش آموز در این مرکز قبولی ورودی دریافت می کنند و به همان تعداد هم از سال چهارم دبیرستان فارغ التحصیل می شوند و فارغ التحصیلان این مرکز اکثراً در دانشگاه های معتبر سراسری و رشته های مهم قبول شده و راهی دانشگاه ها می شوند.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در این مرکز گفت: فعالیت های انجام شده در این مرکز اعم از شرکت در طرح های سمپاد،فعالیت های پژوهشی در خود مرکز ، شرکت در جشنواره های خوارزمی،شرکت در المپیادها و کسب مدال های طلا ،نقره و برنز است .

یگانه با انتقاد از مسئولان اظهار داشت : انتظار این مدرسه از مسئولان محترم شهرستان این است که با کمک های بیشتر و با حمایت های بی دریغشان به این مرکز ، دانش آموزان نخبه و متدین به جامعه تحویل دهیم. و از مسئولان خواستاریم که در دسترسی بیشتر به اساتید المپیاد ما را در شرکت همه جانبه در المپیاد ها و جشنواره ها یاری رسانند.

مدیر دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی با اشاره به مشکل اساسی این مرکز گفت:مشکل اساسی که در این مدرسه وجود دارد نبود سالن ورزشی است ،متاسفانه چندین بار با نامه نگاری و دیدار با مسئولان مربوطه در این باره صحبت شده است ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته است.