فرمانده سپاه ناحیه مراغه در آیین افتتاح پایگاه شهید علیمحمدی گفت: بسیج ظرفیتی بزرگ برای نقش آفرینی در جامعه بوده و حضور در صحنه های حساس، تاثیرگذار و عرصه های فرهنگی و اجتماعی جامعه به عنوان رسالت های بسیج، همواره مورد توجه است. به گزارش پایگاه خبری رصد مراغا -سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز […]

۸۱۶۲۴۲۵۰-۶۴۸۰۸۹۶

فرمانده سپاه ناحیه مراغه در آیین افتتاح پایگاه شهید علیمحمدی گفت: بسیج ظرفیتی بزرگ برای نقش آفرینی در جامعه بوده و حضور در صحنه های حساس، تاثیرگذار و عرصه های فرهنگی و اجتماعی جامعه به عنوان رسالت های بسیج، همواره مورد توجه است.

به گزارش پایگاه خبری رصد مراغا -سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز چهارشنبه در آیین افتتاح پایگاه شهید علیمحمدی در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان گفت: بسیج در صحنه هایی که به حضور فعال نیاز است، فعالانه حضور یافته و در راستای اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی تلاش می کند.

وی با اشاره به حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: مجاهدت های رزمندگان و ایثار شهدا، زمینه ای برای شکل گیری حماسه های ماندگار در هشت سال دفاع مقدس بود.

شالچی زاده، ادامه داد: حماسه های طلایی و غرورآفرین هشت سال دفاع مقدس، میراثی ماندگار برای نسل های آینده بوده و تبیین این حماسه آفرینی ها در جامعه امری ضروری و دارای اهمیت است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراغه نیز در این آیین گفت: حضور بسیجی وار در عرصه های فرهنگی و اجتماعی به عنوان رسالت اصلی نیروهای این نهاد مقدس در جامعه ضروری است.

یعقوب طالبی، افزود: نقش بسیجیان در تبیین و ترویج فرهنگ بسیج و نیز انتقال و صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه ، زمینه ساز رشد فرهنگی و اجتماعی است.

وی اظهار کرد: فرهنگ غنی بسیج نیز به عنوان میراثی مهم و ماندگار نیازمند صیانت و حفاظت است.

پایان خبر