فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: ترویج گفتمان انقلاب در برابر استکبار و اشرفی گری، تداوم بخش نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی در جشن دهه فجر پیشکسوتان جهاد و شهادت مراغه افزود: تبیین سخنان و مواضع  رهبری در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، استکبار ستیزی و مقابله با اشرافی گری و پرهیز از تجمل و تفرقه در بین امت اسلامی، گره گشای مشکلات جامعه است.

وی ادامه داد: راه برون رفت از مشکلات اطاعت و پیروی از تدابیر رهبری درعرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است

وی اضافه کرد: حمایت از اقتصاد و تولید داخلی و بهره گیری از ظرفیت و توان داخلی به عنوان تاکید مهم درهبر معظم انقلاب، مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به هجمه های نرم دشمنان در قالب جریان نفوذ در داخل کشور گفت: هوشیاری در برابر منافذ نفوذ نظام سلطه بریا ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی فقط با ولایت مداری و تبعیت از تدابیر هوشمندانه رهبری ممکن است.

وی افزود: تقویت روحیه استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان به عنوان مهم ترین آرمان انقلاب اسلامی مهم ترین راهکار بریا مقابله و مبارزه با هجمه های نظام سلطه است.

وی ادامه داد: ترویج گفتمان اصیل انقلابی و روحیه استکبار ستیزی به عنوان تنها راه ایستادگی در برابر تهاجم نرم دشمنان در فضای مجازی و رسانه های معاند و بیگانه باید مورد توجه مردم و مسئولان فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شناخت راه های نفوذ جریان خطرناک و خزنده نفوذ مزدوران نظام سلطه در داخل کشور، نیازمند هوشیاری در برابر تاکتیک های دشمن است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: گرامیداشت این ایام با حضور نیروهای ارزشی با رویکرد تبیین و ترویج گفتمان انقلابی در این مقطع حساس پیش رو ضروری است.