رئیس اداره اوقاف مراغه گفت : دو خیر خیر اندیش همزمان دو قطعه زمین را برای ساخت مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) کوی جهانگیر به ارزش بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وقف کردند.

به گزارش رصدمراغا ؛ حجت‌الاسلام مطهری در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا از وقف همزمان دو قطعه زمین  در این شهرستان خبر داده و گفت : در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر خیرین خیر اندیش دو قطعه زمین را با حضور در این اداره وقف کردند.

وی افزود : کاظم اصغرپور و رحیم صلواتی با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه دو قطعه زمین به مساحت ۷۴۵ مترمربع  و۳۶۲ متر مربع وقف کردند.

رئیس اوقاف مراغه خاطرنشان کرد : نیت واقفین بزرگوار از وقف زمین خود ساخت مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) کوی جهانگیر مراغه است .

وی اضافه کرد : این دو خیر همچنین هزینه های جاری مسجد را نیز عهده دار شده اند که ارزش زمین های وقف شده با هزینه جاری مسجد بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می شود .

مطهری ادامه داد : وقف بر اساس نیازهای روز جامعه، یکی از اولویت‌های مد نظر این اداره در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف به منظور محرومیت‌زدایی در جامعه است .

وی با اشاره به اثرات وقف بر زندگی دنیوی و اخروی واقفان گفت: احداث خوابگاه، ازدواج جوانان، تحصیل و اشتغال جوانان نیاز امروز جامعه است که واقفان خیراندیش می‎توانند وقف‌های خود را در این نیت ها انجام دهند.

photo_2017-01-24_16-07-14 photo_2017-01-24_16-07-31

انتهای پیام / ج. ق