نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت : حضور گسترده مردم با تمامی سلایق سیاسی در تشییع پیکر آیت الله هاشمی نماد وحدت و همدلی ملت ایران بود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان مراغه با اشاره با درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت : آیت الله هاشمی خدمات زیادی هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب انجام دادند و از یاران دیرین امام و رهبری معظم انقلاب بود

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پورمحمدی افزود : مرحوم آیت الله هاشمی برای تحقق اسلام و پیروی انقلاب مجاهدت کرد و در دوران ستم شاهی زندان ها و شکنجه ها به جان خرید تا انقلاب به پیروزی برسد.

وی خاطرنشان کرد : ایشان در دوران پس از انقلاب و دفاع مقدس از چهره های بارز و برجسته دوران جنگ بود و نقش بزرگی در پیروزی رزمندگان اسلام ایفا کرد .

عضو خبرگان رهبری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی ، اظهارداشت: پیام رهبر معظم انقلاب نشان از عمق ارتباط شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر فرزانه انقلاب دارد.

وی اضافه کرد : امید است ملت ما و همه ارادتمندان به این آیت الله هاشمی و همه انقلابیون نسبت به ارتحال ایشان زمینه را برای همدلی و وحدت فراهم کند.

امام جمعه مراغه گفت : جامعه ما امروز بیش از هر چیزی به وحدت، همدلی و یکپارچکی نیاز دارد تا بتوانیم در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرده و استقامت کنیم.

انتهای پیام / ج ق