مراغه – خبرگزاری رصد :طی مراسمی با حضور دواتگری نماینده محترم مردم مراغه وعجب شیر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم مراغه ازمعلمان بازنشسته آموزش وپرورش به مناسبت هفته معلم تجلیل بعمل آمد . ظفر محمدی معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مراغه،روز چهارشنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی مراغه، نیز در این آیین با […]

parvaresh_1

مراغه – خبرگزاری رصد :طی مراسمی با حضور دواتگری نماینده محترم مردم مراغه وعجب شیر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم مراغه ازمعلمان بازنشسته آموزش وپرورش به مناسبت هفته معلم تجلیل بعمل آمد .

ظفر محمدی معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مراغه،روز چهارشنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی مراغه، نیز در این آیین با اشاره به اینکه شغل معلمی از ویژگی های خاصی برخوردار است، گفت: خدمت به نسل جوان و نوجوان و راهنمایی آن ها در مسیر تکامل و سعادت از مهمترین ویژگی های این شغل است.

ظفر محمدی، با بیان اینکه معلمان به عنوان راهنمایان عصر کنونی، نقش بسزایی در توسعه جامعه دارند، افزود: همه مسوولان وظیفه دارند تا در راستای تامین آرامش و گسترش اندیشه آن ها تلاش کنند.

وی اظهار کرد: هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت جامعه انجام شود، نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین دارد.

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این همایش گفت: روز معلم، تداعی گر بهترین جلوه از انوار خداوندی بوده و ارج نهادن به مقام و جایگاه رفیع معلم است.

جلیل اسلامی، افزود: تکریم از بازنشستگان که سه دهه از عمر خود را در راه خدمت به فرزندان این منطقه ارزانی داشته اند از مهمترین وظایف مسوولان برای حرمت گذاشتن به خدمات صادقانه آنان است.

وی اظهار کرد: معلمان همیشه بدون کمترین چشم داشتی به جامعه خدمت می کنند و حقوق آنان چه در زمان اشتغال و چه زمان بازنشستگی به طور کامل رعایت نمی شود.

مهدی دواتگری، در آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی مراغه افزود: فرهنگیان در مدت ۳۰ سال خدمت خود و تربیت آینده سازان جامعه، زیربنای توسعه کشور را بنا می گذارند.

وی اظهار کرد: این قشر از جامعه با زندگی، احساس تکلیف و تلاش خود، علم را به دانش آموزان یاد می دهند و پیشرفت های کنونی کشور مرهون تلاش معلمان است.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس توجه ویژه ای به حقوق بازنشستگان و معلمان دارد و انتظار می رود بیشتر نمایندگان در این راستا نسبت به گذشته تلاش بیشتری انجام دهند.

دواتگری، یادآوری کرد: هم اکنون با همکاری برخی از نمایندگان، تلاش می شود مشکلات فرهنگیان شاغل و بازنشسته در مجلس شورای اسلامی مجددا بررسی شود تا به نوبه خود سهمی در ارتقای سطخ آموزشی کشور داشته باشیم.