سرهنگ پاسدار رضا سامی گفت : مردم در سال ۸۸ متوجه فتنه دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند و در روز نهم دی ماه همان سال با راهپیمایی میلیونی مشتی بر دهان فتنه گران داخلی و دشمنان و حامیان خارجی زدند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرمانده سپاه مراغه در گفت و گو با خبرنگار رصدمراغا با تبریک فرارسیدن یوم الله ۹ دی گفت : ۹ دی یادآور رشادت ملت ایران در مقابله با فتنه‌گران و سیلی محکم ملت ایران به چهره فتنه‌گران داخلی و خارجی بود.

سرهنگ سامی افزود : در فتنه ۸۸ برخی باعث شدن به انقلاب آسیب جدی وارد شود و تمام دشمنان برای نابودی آن حول محور فتنه جمع شوند اما بار دیگر آموزه های عاشورا به کمک مردم با بصیرت آمد و ۹ دی جواب کوبنده ای برای فتنه گران بود.

وی خاطرنشان کرد : بصیرت مردمی در خلق حماسه ماندگار نهم دی ماه ثابت کرده ملت ایران با اتحاد مثال زدنی خود در مقابل دشمن ایستاده و نفوذ ناپذیر است.

فرمانده سپاه مراغه تصریح کرد : نکته ای که حائز اهمیت است این است که حماسه ۹ دی، منشور هدایت و منشأ بیداری نسل های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار خواهد داد.

وی یادآور شد : پیام بزرگ نهم دی ماه ۸۸ این نکته است که حماسه ۹ دی این حقیقت را فریاد زد که پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی عامل نجات کشور بوده و از هر گونه آسیب به مملکت جلوگیری می کند.

وی در پایان خواستار حضور پرشور تمامی آحاد مردم را در همایش بزرگ روز بصیرت که ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنج شنبه در مسجد جامع برگزار می شود ، شد .