رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه با اعلام این خبر گفت : این پروژه با رضایت کامل اهالی روستاهای چکان ، تازه کند علیا و تازه کند سفلی صورت می گیرد و عده ای سود جو در صدد تشویش اذهان عمومی هستند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه در گفت و گو با خبرنگار رصدمراغا گفت : طرح جامع امام زاده های شهرستان و بخصوص امام زاده سید ابراهیم که صاحب کرامت هست و یکی از امام زادگان مهم در استان به شمار می آید چند سالی است که شروع شده است .

حجت الاسلام فریدون مطهری افزود : بر همین اساس طرح شبستان حضرت فاطمه الزهرای این امام زاده به مساحت ۶۰۰ متر شروع شده است .

وی اضافه کرد : متأسفانه عده‌ای سودجو درصدد تشویش اذهان عمومی مانع از اجرای این پروژه بودند که با ورود نماینده دادستان و فرماندار و حضور نیروهای یگان ویژه فرماندهی انتظامی مراغه مشکل مرتفع گردید .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه با اشاره به این که عملیات خاک برداری و تغییر مسیر آب با هماهنگی مقام قضایی صورت گرفته است خاطرنشان کرد : در مرحله خاک برداری که با همکاری اهالی روستاهای چکان ، تازه کند علیا و تازه کند سفلی به هیچ یک از قبور تخریبی وارد نشده است .

وی تصریح کرد : با جلسات متعددی که با اهالی و شوراهای این سه روستا برگزار شد مقرر گردید با توجه به این که این امام زاده از جاهای مختلف کشور و بعضاً از خارج نیز زائر دارد قبور مؤمنان و مؤمنین در جوار این امام‌زاده نیز سازماندهی شود .

حجت الاسلام مطهری با تقدیر از همکاری تنگاتنگ مردم این روستاها گفت : در حال حاضر این پروژه با رضایت کامل اهالی روستاها با سرعت در حال پیشرفت است و جمعی از اعضای این روستاها با نوشتن تقدیرنامه‌ای به بنده رضایت کامل خود را از این پروژه اعلام کردند .

photo_2016-10-26_17-01-15 photo_2016-10-26_17-01-33 photo_2016-10-26_17-01-49 photo_2016-10-26_17-01-54