معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه گفت : انقلاب اسلامی معادلات بین المللی را بر هم زد و امنیتی برای مردم به وجود آورد که در کل دنیا بی نظیر است و این در سایه جان فشانی ملت و خون شهداست.

photo_2016-09-10_09-50-36

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت : انقلاب شکوهمندی که ملت ایران با پیروزی بر طاغوت به وجود آوردند مردمی ترین و پر شورترین انقلاب سطح کل دنیا است که تا کنون اتفاق افتاده است .

جواد محمودی افزود : جوانان پرشور کشور با فرمان حضرت امام خمینی (ره) بسیج شده و در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند و ۸ سال با جان و مال از انقلاب اسلامی دفاع کردند .

وی خاطرنشان کرد : به برکت خون پاک شهدا بعد از سی و هفت سال جمهوری اسلامی در بین کشور های منطقه امن ترین کشور به شمار می آید که همه باید قدر این نعمت را بدانیم .

محمودی با اشاره به ترویج فرهنگ شهادت به نسل های آینده اظهار کرد : با رهبری های مقام معظم رهبری انقلاب در امنیت کامل و با قاطعیت پیش می رود اما باید این فرهنگ و آرمان را به نسل های آینده نیز منتقل شود .

وی اضافه کرد : با انتقال این آرمان ها و اندوخته ها به نسل های بعدی آینده نظام و انقلاب نیز تضمین خواهد شد .

جانشین فرمانده سپاه مراغه نیز گفت : دفاع مقدس فرهنگ ساری و جاری است و هر چه قدر هم مطرح بشود باعث پویایی و نشاط و معنویت در جامعه خواهد شد .

سرهنگ حمید ساعدی افزود : سپاه ناحیه مراغه در هفته دفاع مقدس با برنامه هایی از جمله برگزاری یادواره های شهدا ، کرسی های آزاد اندیشی ، نمایشگاه های جنگ نرم ، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ، حضور در منازل خانواده های شهدا ، حضور در دانشگاه ها و مدارس جهت تبیین اهداف و آرمان های شهدا و ده ها برنامه دیگر به استقبال هفته دفاع مقدس خواهد رفت .

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اضافه کرد : تمامی برنامه هایی که از طرف سپاه در راستای تبیین و عمل به منویات امام و رهبری بخصوص عمل به فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا خواهد شد.