نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت : دستاوردها و توانمندى‏‌هاى سترگ حوزه صنعت دفاعى کشور در عرصه‏‌هاى زمینى، دریایى و هوا فضا، جمهورى اسلامى ایران را به قدرت برتر منطقه و در تراز رقابت با قدرت‏‌هاى فرا منطقه‌‏اى قرار داده است.

 

۸۱۵۴۷۷۳۱-۶۳۴۷۰۱۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان مراغه با اشاره به ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی کشور گفت : بعد از انقلاب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موفقیت های زیادی در این زمینه به دست آورده اند که این توانمندى‏‌ها کشور را به قدرت برتر منطقه تبدیل کرده است

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پور محمدی افزود : زمان جنگ حتی سیم خاردار را نیز از خارج از کشور وارد می کردیم اما در حال حاضر دشمن از ترس موشک های سپاه و ارتش آرامش و امنیت ندارد .

وی با اشاره به حرکت‌های اخیر تروریستی در ترکیه و اروپا خاطرنشان کرد : دولت ترکیه چوب اشتباهات خودش را خورد و خوشبختانه در حال حاضر به خود آمده است و خواستار ایجاد روابط دوستانه با سوریه ، ایران و روسیه است.

خطیب جمعه مراغه تصریح کرد : مقامات ترکیه به‌عنوان یک کشور مسلمان باید به خداوند اتکا کنند و دست از دامن آمریکا که شیطان بزرگ است بکشند

وی اضافه کرد : البته لازم به توضیح است که ترکیه در زمان تحریم‌ها کمک‌های زیادی به جمهوری اسلامی ایران کرده است و منتهی در قضایای سوریه عملکرد خوبی نداشته است .

امام‌جمعه مراغه در ادامه  با اشاره به سالروز رحلت آیت‌الله حائری شیرازی مؤسس حوزه علمیه قم گفت : پیش از آیت‌الله حائری نیز مدرسه علمیه وجود داشت ولی کارهای این عالم جلیل‌القدر جهان اسلام حوزه علمیه را به مرکز معرفی شیعه در جهان تبدیل کرد.

وی با اشاره روز جهانی مسجد افزود : مسجد محل مأوای مؤمنان است و همه باید نسبت به حضور در مسجد مصمم باشند و مسجدها را پررونق کنند.