به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه در حاشیه استقبال از خادمین حرم رضوی در گفت و گو با خبرنگار رصدمراغا گفت : با توجه به قرار گرفتن در دهه کرامت و آستانه میلاد پر خیر و برکت امام رضا (ع) مفتخر هستیم که میزبان خادمان و پرچم […]

۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه در حاشیه استقبال از خادمین حرم رضوی در گفت و گو با خبرنگار رصدمراغا گفت : با توجه به قرار گرفتن در دهه کرامت و آستانه میلاد پر خیر و برکت امام رضا (ع) مفتخر هستیم که میزبان خادمان و پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) در شهرستان باشیم .

وی افزود : با عنایت به این که اکثر مردم نمی توانند در این ایام به مشهد مقدس مشرف بشوند فرصت مناسبی است تا با زیارت پرچم متبرک به بارگاه ولی نعمت ایرانیان حضرت امام رضا (ع) حاجات خود را از ایشان طلب کنند .

حجت الاسلام فریدون مطهری اضافه کرد : پرچم بارگاه امام رضا (ع) پس از استقبال در جوار شهدای گمنام شهرستان و اقامه نماز جماعت در مسجد جامع در منزل دو تن از شهدای مراغه مورد استقبال مادران و پدران خانواده های شهدا قرار خواهد گرفت .

وی ادامه داد : همچنین بعد از ظهر امروز پرچم پس از زیارت سالمندان در خانه سالمندان به بیمارستان امیرالمؤمنین انتقال داده خواهد شد تا مرهمی و شفایی بر درد مریضان بستری در این بیمارستان باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه با اشاره به‌ویژه برنامه میلاد امام رضا (ع) در جوار حرم امام‌زاده سید محمد(ع) گفت : انتظار میرد خادمین و پرچم حرم امام رضا (ع) مورد استقبال باشکوه مردم مراغه قرار بگیرد که در پایان نیز احسان امام رضا (ع) که متبرک به حرم ایشان است در بین مردم توزیع خواهد شد .

 

انتهای پیام/.

رصدمراغا۱