به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ صفر قایمی ، با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نقشه راه برای برون رفت از فشارها و تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران است، اظهار کرد: این سازمان در همین راستا طرح های حمایتی و برنامه های مختلف را در اولویت کاری خود قرار داده است که […]

khe (1) copy

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ صفر قایمی ، با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نقشه راه برای برون رفت از فشارها و تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران است، اظهار کرد: این سازمان در همین راستا طرح های حمایتی و برنامه های مختلف را در اولویت کاری خود قرار داده است که برای هزاران نفر نیز ایجاد اشتغال خواهد کرد .

وی افزود : حمایت و ارایه تسهیلات ویژه برای ایجاد کارگاه های کوچک تولیدی در روستاهای دورافتاده از جمله برنامه های اولویت دار بسیج سازندگی استان به شمار می رود

رییس سازمان  بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش و اخلاص بسیجیان در اجرای طرح های بسیج سازندگی خاطرنشان کرد : متولیان سازندگی سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی هستند.
وی با تاکید بر حمایت سازمان بسیج سازندگی از پروژه های محرومیت زدایی افزود : طرح محرومیت زدایی از اولویت های سازمان بسیج سازندگی است که در قالب اردوهای جهادی، بر تعامل بیشتر بسیج با اقشار ضعیف جامعه و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی تاکید دارد.

photo_2016-08-08_01-30-08

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در ادامه با اشاره به اجرای موفق طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان، خاطرنشان کرد : با استفاده از تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته برای ۱۶۰ نفر ایجاد اشتغال شده است .

سرهنگ رضا سامی اظهار کرد: این میزان تسهیلات به بیش از ۱۵۰ طرح اقتصادی اعطا شده که در آن برای ۱۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به اعطای اعتبار برای حمایت از طرح های اقتصادی در سال جاری گفت  : در سال جاری در ۲۰ زمینه اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده که به آموزش دیدگان طبق تفاهم نامه های امضا شده از سوی قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه مراغه اعطا خواهد شد .